بهترین استادکار آسمان مجازی با ابزار نوین

آسمان مجازی یکی از مدرن ترین انواع سقف های کاذب میباشد.این سقف از صفحات پلکسی گلاس تشکیل شده که با تکنولوژی چاپ به صورت تایل های آسمان مجازی تولید میگردند و از کنار هم قرار گرفتن آنها طرح های شگفت انگیزی بر روی سقف اجرا میگردد.آسمان مجازی skyview یک تکنولوژی بسیار پیشرفته از ترکیب هنر معماری و چاپ میباشد که با کیفیت بالا و وضوح عالی میتواند یک آسمان مجازی واقعی را به وسعت سقف منزل شما ایجاد و قابلیت حداکثری کاربری مفید را برای فضای دکوراسیون داخلی فراهم کنند.

بهترین استادکار آسمان مجازی با ابزار نوین

جنس آسمان مجازی چیست؟

جنس آسمان مجازی یا تایل های آسمان مجازی از ورقه های پلاکسی گلاس (Plexiglass) و متشکل از نوعی ترموپلاستیک است.خاصیت ضد گرد و غبار دارد و حتی اگر در طولانی مدت گردوغبار روی آن ها بنشیند، به راحتی با یک دستمال نمدار در کمترین زمان دوباره تمیز می شوند.با توجه به ابعاد،تایل آسمان مجازی در ضخامت های 4،2 و 6 میل تولید میشوند.

انواع سقف آسمان مجازی

به طور کلی سقف های آسمان مجازی به دلیل اینکه به صورت کاذب نصب میشوند در هر سقفی قابل اجرا میباشند.در سقف های کاذب کناف، سقف های رابیتس و گچی ، سقف های PVC و سقف های شبکه کلیک.ممکن است سقف های شما به صورت کاذب اجرا شده باشد و دهانه هایی در آن تعبیه شده باشد و یا اینکه سقف شما توسط چوب ، PVC و یا فلز به صورت مشبک یا ریلبندی شده باشد که شما میتوانید از سقف آسمان مجازی در آن استفاده نمایید.

آسمان مجازی سقفی ایمن

به دلیل ایمنی در برابر حوادثی چون زلزله استفاده از شیشه در سقفها منسوخ شده و به جای آن استفاده از تایل های آسمان مجازی این مشکلات را مرتفع نموده است.وزن کم ، مقاوت بالا در برابر ضربه و جابجایی آسان از مزایای اصلی طلق های سقفی میباشد.البته تایل های آسمان مجازی جزو مقاوم ترین پلگسی گلاس ها در برابر خط و خش هستند،اما مقاومت چندانی در برابر خراشیدگی و ضربه های شدید ندارند.

نصب آسمان مجازی

روند نصب آسمان مجازی بسیار ساده و راحت میباشد.در صورتی که شما شبکه های سقفی را از قبل موجود دارید میتوانید به راحتی با تایل های آسمان مجازی جدید جابجا نمایید و یا از تایل های بزرگتر و یک تکه استفاده نمایید.
برای دریافت اطلاعات تکمیلی از نحوه نصب آسمان مجازی با آموزش نصب آسمان مجازی آسمان نما همراه شوید تا از نصب سقف کاذب خود لذت ببرید.توضیحات و روش نصب به قدری تکمیل و روان است که حتی برای یک تازه کار هم بسیار ساده است.

قیمت آسمان مجازی

تایل های آسمان مجازی شرکت آسمان نما در چند تیپ و سایز با ضخامت های گوناگون تولید میشوند.با کلیک بر روی هر کدام از طرح های مورد دلخواهتون از گالری مجموعه های آسمان مجازی اسمان نما پنل خرید برای شما نمایان میگردد که میتوانید قیمت آسمان مجازی را مشاهده نمایید.
نحوه محاسبه تایل آسمان مجازی: برای اینکه بدانیم چه تعداد تایل اسمان مجازی نیاز داریم ابتدا ابعاد سقف خود را اندازه بگیریم ، سپس سایز یک تایل را مشخص کنیم که در این ابعاد چه تعدادی باید لحاظ کنیم.مثال ، ابعاد سقف ما 300×180 سانتیمتر میباشد و میخواهیم با تایل های آسمان با سایز 60×60 آن را پوشش دهیم.در طول 300 سانت آن 5 عدد تایل و در عرض 180 سانت آن 3عدد تایل که در مجموع 15 تایل نیاز داریم.هنگامی که تصویر مورد دلخواه خود را انتخاب کردیم در پنل هوشمند خرید فروشگاه آسمان نما تعداد 3در 5 تایل را لحاظ تا مبلغ آن برای شما محاسبه گردد.

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه