با درب و پنجره دوجداره upvc بیشتر آشنا شوید

با درب و پنجره دوجداره upvc بیشتر آشنا شوید،امروزه استفاده از درب و پنجره upvc و الومینیومی با شیشه های دو جداره و یا سه جداره در صنعت ساختمان سازی امری بدیهی است زیرا مزایای فراوان و زیبایی آن  موجب پیشرفت این نوع درب و پنجره در کشورهای پیشرفته و درحال توسعه شده است.نصب درب و پنجره یو پی وی سی ارتباط مستقیم با دوام و استحکام و همچنن زیبایی آن دارد .دوام و کیفیت درب و پنجره دوجداره علاوه بر جنس و نوع، به نحوه نصب درب و پنجره دوجداره و کار نصاب بستگی دارد.

چرا‌که در صورت ایجاد کوچکترین اشتباه از سمت نصاب، درب و پنجره به درستی نصب نمی‌شود و مشکلاتی را ایجاد می‌کند. حال پیدا کردن نصاب درب و پنجره که با تجربه و دقیق باشد ممکن است کمی دشوار باشد؛ به همین دلیل ما امکانی را فراهم کرده‌ایم تا بتوانید خیلی راحت به تمامی نصابان درب و پنجره دوجداره در شهر خود دسترسی داشته باشید.

در گذشته پروفیل ها کارایی لازم را نداشتند. بعضی تمام انرژی را هدر می­ دادند و برخی دیگر وزن بالایی داشتند و یا در برابر رطوبت خراب می­ شدند.در چنین شرایطی نیاز به پروفیلی احساس می شد که هیچ کدام از این نقطه ضعف ها را نداشته باشد.

بنابراین پس از مدتی پروفیل های upvc وارد بازار شد. اولین درب و پنجره upvc در سال ۱۹۶۰ میلادی در اروپا تولید شد، اما اواخر دهه 50 اولین کارخانه آن در ایران احداث شد.به دلیل موفقیت این محصول، از همان تاریخ تا امروز استفاده از درب و پنجره upvc کاملا رایج می باشد. به طوری که اکنون ۷۵ درصد سهم بازار درب و پنجره­ اروپا، به upvc ها اختصاص دارد.

با درب و پنجره دوجداره upvc بیشتر آشنا شوید

انواع پنجره های UPVC

1.پنجره upvc دوحالته

این نوع پنجره هم مانند یک پنجره لولایی ساده، به طور کامل باز می شود و هم از بالا برای تهویه هوا، باز می شود.

2.بازشوی لولایی

این درب و پنجره upvc، از بغل به کمک لولاها به داخل و یا بیرون باز می شود و باعث تهویه مناسب هوا می شود.

3.سایبانی

یو پی وی سی سایبانی از بغل به کمک لولاها به داخل و یا بیرون باز می شود. بازشوی این پنجره به گونه ای به قاب پنجره متصل است. پس از بسته شدن پنجره، از اتلاف انرژی و ورود آلودگی صوتی جلوگیری می کند.

4.کمانی

پنجره کمانی از زیباترین نوع این پنجره ها است که از افق دارای قوس می باشد و با انحنای کامل ایجاد می شود. حتی شیشه نصب شده بر روی این پنجره، شیشه خم می باشد. این نوع پنجره فضای خانه را بزرگ تر جلوه می دهد و دیدی وسیع به بیرون را ایجاد می کند.

5.فولکس واگنی

این نوع upvc بصورت کشویی باز می شود، با این تفاوت که ریل بازشو در پنجره کشویی در یک ردیف با لنگه ثابت نیست و پس از بسته شدن پنجره، عایق بندی کامل بوجود نمی آید.

6.کشویی

پنجره کشویی در هنگام بازشدن، فضایی را اشغال نمی کند و جلوی پرده نصب شده را نمی گیرد.

 

با درب و پنجره دوجداره upvc بیشتر آشنا شوید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه