سلام ، به سایت سلام استاد کار خوش آمدید.

پیش از استفاده از سایت سلام استاد کار و سایر خدمات و ابزارهای مرتبط با آن لازم است که تمام شرایط و قوانین مندرج را به دقت مطالعه فرموده و موافقت خود را با آن اعلام کنید. با قبول این توافق نامه، تمامی کاربران اینترنتی اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی و دارای سن بالای ۱۸ سال می توانند از امکانات سلام استاد کار استفاده کنند.

نکته :

ممکن است در هر زمان، تمامی یا بخشی از قوانین و مقررات  سایت سلام استاد کار را بدون اطلاع قبلی بازنگری و اصلاح کنیم . لازم به ذکر است کلیه موارد اصلاح شده از زمان تغییر و ثبت مجدد در سایت معتبر خواهند بود. بنابر این توصیه می شود، هر از گاهی قوانین سایت سلام استاد کار را مرور بفرمایید.

تعاریف

 واژه های تعریف شده در سایت سلام استاد کار  شامل موار زیر می­باشد:

کارفرما:  کاربری است که که یک پروژه مشخص برای انجام دارد و در سایت سلام استاد کار ، درخواست خود را ثبت می کند.

استاد کار: کاربری است که تخصص و مهارت لازم برای انجام پروژه در حوزه تخصصی خود را دارد و انجام پروژه را برعهده می گیرد.

محدودیت مسئولیت

    1. سایت سلام استاد کار صرفا محلی برای ارتباط بین کارفرما و استاد کار است. سلام استاد کار وارد جزئیات قرارداد بین کارفرما و استاد کار  نمی شود و هیچ کنترلی بر روی کیفیت و قانونی بودن خدمات ارائه شده توسط استاد کار ها ندارد، لذا پیش از توافق نهایی از صحت اطلاعات و نحوه انجام پروژه و کیفیت خدمات به طور دقیق اطمینان حاصل فرمایید.
    2. سلام استاد کار هیچ تضمینی برای توانایی افراد در ارائه خدمات نمی دهد. بنابر این کاربر می‌پذیرد مسئولیت تمامی مسائلی که ممکن است در نتیجه استفاده از سلام استاد کار یا سایر خدمات مرتبط با سلام استاد کار، برای کاربر به وجود بیاید به عهده کاربر است.
    3. در سلام استاد کار رابطه بین کاربران کاملا مستقل است. سلام استاد کار هیچ مسئولیتی در قبال مشکلاتی که ممکن است در نتیجه استفاده از  سلام استاد کار توسط یک کاربر، برای کاربران یا افراد دیگر ایجاد شود از قبیل تاخیر در انجام پروژه، خسارات مستقیم، اتفاقى، تبعى، غیرمستقیم و کیفرى، مصدومیت‌هایی که به افراد وارد می شود، یا صدمه‌هایی که به دارایی‌های افراد وارد می‌شود، ندارد.
    4. مسئولیت رعایت کلیه قوانین و مقررات نافذ بر فعالیت استاد کار  ها ، اعم از کسب مجوزهای قانونی و امور مالیاتی و … بر عهده وی بوده و سلام استاد کار مسئولیتی در این خصوص نخواهد داشت.
    5. کارفرما و استاد کار متعهد می شوند که از سایت سلام استاد کار برای انجام هیچ گونه فعالیت مغایر با قوانین جمهوری اسلامی ایران یا مخالف با عرف جامعه استفاده نکنند.
    6.  استاد کار می پذیرد در انجام پروژه ها و ارایه خدمات به کارفرما حداکثر تلاش خود را نموده و کار را به موقع و با کیفیت مناسب به انجام برساند.

حریم شخصی استاد کار و کارفرما

    1. حفاظت از حریم شخصی کاربران  یک اصل مهم در سلام استاد کار می باشد لذا اطلاعات شخصی شما در سلام استاد کار ذخیره می شود و بدون کسب موافقت شما، در اختیار شخص یا گروه دیگری قرار نمی گیرد. ممکن است این اطلاعات برای بهینه سازی کیفیت خدمات و اطلاع رسانی جهت تسهیل فرآیند استفاده شود.
    2.  هرگونه سوء استفاده از شماره تلفن همراه یا نشانی پست الکترونیکی دیگران پیگرد قانونی دارد و آگهی دهنده مسئول آن تلقی شده و سلام استاد کاردر این مورد هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

حذف حساب کاربری/ مسئولیت محتوا

    1. مسئولیت امنیت حساب کاربری از جمله نام کاربری و رمز عبور بر عهده صاحب حساب کاربری است. در صورت مفقود شدن یا دزدیده شدن اطلاعات حساب کاربری، باید در اسرع وقت موضوع را به اطلاع سلام استاد کار برسانید. بدیهی است تا زمانی که به سلام استاد کار اطلاع  داده نشود،  سلام استاد کارهیچ مسئولیتی در این خصوص نخواهد داشت.
    2. کاربران منحصرا مسئول محتوای آگهی هایی که در سلام استاد کاردرج می کنند می باشند و در هر لحظه قادر به ویرایش آن هستند.سلام استاد کار نمی تواند صحت و درستی مطالب درج شده را تضمین نماید. هر چند تلاش سلام استاد کار ، انتشار آگهی هایی با اطلاعات درست می باشد.
    3. سلام استاد کار می تواند محتویاتی که خلاف مقررات سایت، شئونات اخلاقی و قوانین جاری کشور باشد، هر زمانی و به هر شکلی که ضروری بداند از سایت حذف کند.
    4. سلام استاد کار  حق حذف حساب کاربرانی که قوانین و مقررات سایت را زیر پا می گذارند و یا با رعایت نکردن حقوق قانونی و معنوی سایر کاربران برای آنها مشکل ایجاد کنند را نزد خود محفوظ نگه می‏دارد.
    5.  کاربران حق کپی‌برداری از اطلاعات آگهی‌دهنده، نوشتار و تصاویر آگهی‌های ارسال شده بهسلام استاد کار را چه به شکل دستی و یا اتوماتیک نخواهند داشت و انجام این موارد پیگرد قانونی دارد.
    6.  کاربر حق ندارد هیچ تلاشی در راستای استخراج سورس کد، ایندکس گذاری انجام دهد و حق اجرای هیچگونه داده کاوی روی سرویس را ندارد.
    7.  کاربر مجاز نیست اخلال و مزاحمتی در فعالیت سایت‏، خدمات یا ابزارها، ایجاد کند. هر عملی که انجام آن ممکن است بی دلیل، ناخواسته یا بطور نامناسب فشار زیادی را به زیرساختار سایت تحمیل کند، غیر قانونی می باشد.

آگهی های نامعتبر

توجه بفرمایید در موارد زیر آگهی مورد نظر نامعتبر تشخیص داده شده و حذف خواهد شد:

    1. مغایرت با قوانین جمهوری اسلامی ایران و عرف جامعه
    2. هر گونه توهین به ادیان رسمی کشور، آداب، رسوم، قومیت‌ها، لهجه‌ها و گویش‌های مختلف
    3. هر نوع آگهی و خبرپراکنی سیاسی، اجتماعی یا مذهبی
    4.  ناقض حریم شخصی افراد
    5. استفاده ابزاری از تصاویر اشخاص در آگهی، درج بی‌مورد عکس صورت اشخاص یا استفاده از عکس کودکان برای معرفی خدماتی که مخاطب آن کودکان نیستند.
    6. خدمات مرتبط با تهیه و توزیع مواد مخدر و مشروبات الکلی
    7.  خدمات مربوط به نصب و راه اندازی ماهواره یا اینترنت ماهواره‌ای
    8.  فعالیت‌های غیرقانونی و غیرمجاز اقتصادی مانند شبکه‌های هرمی
    9. خدمات مرتبط با حفاری های غیر مجاز
    10.  خدماتی که شائبه کلاهبرداری در آن مشاهده شود
    11.  خدمات یا آموزش‌های هک، شکستن قفل،کرک، نفوذ و هر گونه خرابکاری از این موارد
    12.  هرگونه خدمات مرتبط با گرین‌کارت یا اقامت کشورها و مسافرت و اخذ ویزا به کشورهایی که منع قانونی برای ورود به آن‌ها وجود دارد.
    13. درج مکرر آگهی‌‌های یکسان حتی با عناوین متفاوت در یک روز
    14.  ارسال مجدد یک آگهی‌‌ که از زمان حذف آن توسط کاربر، بیش از ۲۴ ساعت سپری نشده باشد

ویرایش آگهی

سلام استاد کار ممکن است در مواردی بر اساس قوانین، متن یا عنوان آگهی شما را به طور جزئی تغییر دهد:

    1.  درج قیمت در عنوان آگهی
    2. استفاده از حروف و زبان انگلیسی برای آگهی‌های فارسی
    3.  وجود جملات نادرست از نظر املائی یا نگارشی و …