استادکار متخصص نصب هواکش و فن خانگی

خدمات نصب و تعمیر هواکش و فن خانگی

استادکار متخصص نصب هواکش و فن خانگی ,هواکش دستگاهی است که قابلیت جابه‌جایی هوا را دارد و باعث تهویه هوای محیط می‌شود. هواکش‌ها به دو دسته مکنده و دمنده تقسیم می‌شوند و تفاوت آن‌ها در نحوه‌ی به گردش درآوردن هوا است. این دستگاه معمولاً در سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه نصب می‌شود و از بهترین روش‌های از بین بردن رطوبت حمام و جلوگیری از انتشار بوی بداست؛ اما نصب اصولی هواکش یکی از کارهایی است که برای انجام آن باید از یک نصاب فن و هواکش کمک بگیریم؛ اما وقتی نیاز به تهویه هوا داشتیم چه باید بکنیم؟ از کجا نصاب هواکش خانگی پیدا کنیم؟ اگر به تعمیرات هواکش آشپزخانه نیاز داشتیم چه کنیم؟ مرکز نصب و تعمیر هواکش از کجا پیدا کنیم؟ اصلاً شماره تلفن نصاب هواکش چند است؟ بهترین تعمیرکار هواکش آشپزخانه کیست؟ برای نصب هواکش لوله‌ای یا هواکش خانگی فلزی از چه کسی کمک بگیریم؟ ، ما به شما کمک می‌کنیم تا به بهترین تعمیرگاه مجاز هواکش دسترسی داشته باشید و کار خود را به متخصص‌ترین افراد بسپارید.

فن چیست؟

فن مکانیکی (Mechanical Fan) ماشینی است که از آن برای تولید جریان در داخل یک سیال که معمولا گازی مانند هوا است، استفاده می شود. این کار با چرخش تعدادی پره متصل به یک هاب و شافت که توسط یک موتور و یا توربین رانده می شوند، به دست می آید. دبی فن ها از حدود 6 الی 60000 متر مکعب در دقیقه می باشد. دمنده نام دیگر فن هایی است که در آن مقاومت جریان در سمت پایین دست فن بالا می باشد.

فن شامل یک مجموعه دوار از تیغه ها یا پره ها است که در هوا حرکت می کنند. مجموعه دوار پره ها و توپی به عنوان ایمپلر یا پروانه، روتور یا رانر شناخته می شوند. معمولا اجزای فن در داخل نوعی محفظه قرار می گیرند که ممکن است جریان هوا را به صورتی هدایت کند که مانع برخورد اشیا یا پره های فن شود و ایمنی را افزایش دهد. بیشتر فن ها به وسیله موتور الکتریکی رانده می شوند. اما منابع دیگر توان از جمله موتور هیدرولیکی و موتورهای احتراق داخلی نیز ممکن است مورد استفاده قرار گیرند.

فن ها، تولید جریان هوا با حجم بالا و فشار کم (هر چند بالاتر از فشار محیط) می کنند و نقطه مقابل کمپرسور هستند که تولید بالا در حجم نسبتا کم می کنند. پره فن اغلب وقتی که در معرض یک جریان هوا قرار می گیرد می چرخد و دستگاه هایی که از این قابلیت استفاده می کنند، مانند بادسنج و توربین های بادی اغلب دارای طراحی مشابه فن هستند.

کاربردهای انواع فن ها

از جمله کاربری های این محصول می توان به موارد زیر اشاره نمود، لازم به ذکر است که لیست زیر برخی از این موارد بوده و اصولا فن دارای کاربری های متعددی می باشد.

  1. کنترل شرایط هوایی و آسایش حرارتی افراد
  2. سیستم های خنک کاری خودرو و ماشن آلات
  3. تهویه
  4. استخراج دود
  5. خارج کردن گرد و غبار
  6. خشک کردن
  7. تامین هوای آتش

هواکش چیست؟

 هواکش‌ها را می‌توان وسیله‌ای جهت انتقال و به جریان انداختن هوای محیط دانست. با این که کار آنها یکی است اما از لحاظ ساختار و فضاهایی که مورد استفاده قرار می‌گیرند به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند. در گذشته که هواکش‌های مکانیکی و مجهز امروزی وجود نداشت، مردم با ایجاد یک محفظه تلاش می‌کردند تا هوای بین محیط داخل و بیرون را جابجا کرده و بتوانند بدون هیچ مشکلی زندگی کنند. در این مقاله تلاش کرده‌ایم به بیانی ساده برای شما کاربران عزیز توضیح دهیم که هواکش برقی چیست و مدل‌های مختلف آن را هم بررسی می‌کنیم.

امروزه با انواع مختلف ویژگی‌ها و اشکال متفاوتی که هواکش‌های برقی دارند، دیگر نیازی به این کار نیست. این محصولات با استفاده از نیروی جریان الکتریکی، موتورهای قوی و پروانه‌ای که دارند توانایی انتقال هوا در محیط های مختلف خانگی، صنعتی و کارگاهی را دارند.

هواکش‌های برقی توسط تولیدکنندگان مختلف در ابعاد گوناگون و با جنس بدنه فلزی و پلاستیکی تولید می‌شوند. از نمونه‌های پلاستیکی معمولاً در محیط خانگی و از محصولات فلزی در محیط‌های کارگاهی و صنعتی استفاده می‌شود.

 

سلام استادکار چه خدماتی در زمینه نصب و تعمیر هواکش خانگی ارائه می‌کند؟

متخصصان سلام استادکار تمامی خدمات نصب هواکش، سرویس و تعمیر هواکش آشپزخانه و سرویس بهداشتی را ارائه می‌کنند. فرقی نمی‌کند هواکش از چه نوع و مدلی باشد، استادکار با در اختیار داشتن بهترین متخصصان و تعمیرکاران آماده ارائه خدمات به شماست. برخی از خدمات ارائه‌شده توسط متخصصان استادکار به شرح زیر است:

  • نصب هواکش و فن در آشپزخانه، سرویس بهداشتی، حمام و…
  • عیب‌یابی و تعمیر هواکش خانگی
  • نصب هواکش لوله‌ای، دمپردار، بی‌صدا و…
  • تعمیر برد هواکش و فن
  • نصب و تعمیر هواکش خانگی لونا، خزر فن، بلابرگ، پارس خزر و تمامی برندهای موجود در بازار

البته خدمات سلام استادکار محدود به موارد بالا نمی‌شود، از عیب‌یابی هواکش گرفته تا تعمیر موتور هواکش، تعویض پروانه هواکش، نصب هواکش مخفی و حتی سیم‌کشی هواکش در سلام استادکار قابل سفارش هستند.

 

استادکار نصب هواکش و فن خانگی

متخصص نصب هواکش و فن خانگی

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه