ساخت آلاچیق و سایبان با بهترین متریال موجود بازار

ساخت آلاچیق (pergola) و ساخت سایبان از جمله خدمات تابستانی بسیار جذاب در طراحی دکوراسیون حیاط و خانه‌های ویلایی است. اگر عاشق دورهمی در فضای باز هستید، در ساخت سایبان ساده تردید نکنید. شاید بپرسید از کجا متخصص ساخت آلاچیق و ساخت سایبان پیدا کنم؟ یا اینکه چطور بفهمم آلاچیق از چه جنسی مناسب فضای حیاط یا پشت بام خانه‌ام است؟ و یا اینکه هزینه ساخت آلاچیق فلزی کمتر است یا چوبی؟

ساخت آلاچیق و سایبان با بهترین متریال موجود بازار

آلاچیق و سایبان ، سازه‌ای چوبی یا فلزی است که در گوشه باغ‌ها، پارک‌ها یا باغچه‌ها قرار داده می‌شود و به عنوان سرپناهی برای نشستن در هوای باز استفاده می‌شود. آلاچیق معمولاً دارای گنبد هستند و اطرافشان باز است .آرين سازه جزء محدود شرکت هاي توليدکننده امکان تولید سريالي با دستگاه هاي تمام اتوماتيک ساخت آلاچيق در کشور مي باشد .

مزاياي و ويژگي هاي آلاچیق و سایبان :
←  داراي تنوع بالاي طرح هاي آماده براي ساخت آلاچيق ها
←  امکان تولید سریالی با دستگاه های اتوماتیک وجود دارد ·
←  چوب مورد استفاده در آلاچيق از چوب فرآوري شده می باشد ·
←  چوب اين نوع آلاچيق مقاوم در برابر پوسيدگي خواهد بود  ·
←  چوب مورد استفاده کاملا مقاوم به آب خواهد بود ·
←  کاملا ضد قارچ و ضد کپک می باشد·
←  امکان ضد حريق کامل وجود دارد ·
←  امکان جابجايي محل آلاچيق وجود دارد ·
←  عمر مفيد سازه بالاي 25سال مي باشد

چه زمانی به متخصصین ساخت آلاچیق و سایبان نیاز دارید؟

اگر تصمیم به ساخت آلاچیق و سایبان در فضا و محوطه منزلتان دارید و یا به دنبال به کارگیری چند ایده جدید در ایجاد تغییرات در فضای قبلی آلاچیق و سایبان نصبی در محوطه منزل دارید، پس حتما به یک متخصص ساخت آلاچیق و ساخت سایبان نیاز دارید.برای انتخاب متخصص ساخت آلاچیق و ساخت سایبان باید نهایت دقت را داشته باشید، “سلام استادکار” با ارائه یک بستر اصولی و کاربردی در راستای ایجاد ارتباط بین کاربران و متخصصین ساخت آلاچیق و سایبان آمادگی لازم را برای راهنمایی کاربران در این زمینه دارد.

زایا ساخت آلاچیق یا سایبان

ساخت و طراحی آلاچیق در محیط خانه، علاوه بر فضای دلنشینی که برای شما به وجود خواهد آورد، ارزش خانه شما را افزایش خواهد داد. استفاده از آلاچیق در فضای بیرونی، این امکان را به شما می دهد تا از فضای بیرونی باغ یا ویلا خود نیز استفاده کنید. از جمله مسائل مهم در ساخت الاچیق انتخاب نوع متریال، طراحی و اندازه آن می باشد که با تغییر هر یک از این پارامترها می توانید هزینه ساخت آلاچیق را کاهش دهید.

ساخت آلاچیق و سایبان با بهترین متریال موجود بازار

هزینه ساخت آلاچیق

هزینه ساخت آلاچیق به عوامل مختلفی بستگی دارد به همین دلیل نمی توان هزینه مشخص و معلومی را برای آن بیان کرد. ساخت آلاچیق یا سایبان به عواملی مانند نوع ساختمان، اندازه آلاچیق، طرح درخواستی، مواد اولیه و تجهیزات لازم آن بستگی دارد. اگر قصد ساخت آلاچیق در فضای خارج شهری مانند باغ، ویلا و … را دارید، می توانید با کمترین هزینه نیز اقدام به طراحی و ساخت آلاچیق نمایید. به صورت کلی برای تعیین قیمت ساخت آلاچیق باید عواملی مختلفی را مورد بررسی قرار دهید. برخی از شاخص هایی که روی قیمت ساخت و طراحی آلاچیق تاثیر گذار هستند :

  • متریال استفاده شده برای ساخت الاچیق
  • شکل و طراحی آلاچیق
  • متراژ الاچیق
  • نورپردازی

ساخت آلاچیق با بهترین متریال موجود بازار

ساخت سایبان با بهترین متریال موجود بازار

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه