چگونه استادکار پارکت و کاغذ دیواری انتخاب کنیم؟

چگونه استادکار پارکت و کاغذ دیواری انتخاب کنیم؟ ساده‌ترین کاری که ما برای تغییر دکوراسیون منزل می‌توانیم انجام دهیم، تغییر کف و رنگ دیوارهاست. از آنجایی که بسیاری از پوشش‌های کف دردسر نصب دارند و رنگ کردن دیوارها هم امری زمان‌بر و پردرسر است. اولین انتخاب‌ها در بازسازی منزل و تغییر دکوراسیون کاغذ دیواری و پارکت لمینت هستند. وجه مشترک این دو محصول در سهولت نصب و تنوع بی‌نظیرشان است که هر کسی را بدون نگرانی و دغدغه‌ اضافه راضی به خرید می‌کند.

انتخاب کاغذ دیواری و پارکت مناسب

در دکوراسیون های با سبک مدرن باید از کاغذ دیوادری و پارکت های با سبک مدرن و در مقابل نیز برای دکورهای با سبک کلاسیک نیز از کاغذ و پارکت های با سبک کلاسیک استفاده کنید. ساختمان های نو ساز اغلب از دکور مدرن بهره میبرند که امکان نصب و بکارگیری کاغذ و پارکت های مدرن را نیز فراهم می آورند.همچنین در ساختمان های قدیمی که سالیان زیادی است از عمر آنها میگذرد باید از کاغذ دیواری ها و پارکت های با سبک کلاسیک استفاده شود. هر چند شما برای انتخاب پارکت و کاغذ دیواری بر اساس سبک کاملا آزاد خواهید بود اما بهتر است سلیقه ای عمل نکنید و سبک ها را مد نظر قرار دهید.

چگونه استادکار پارکت و کاغذ دیواری انتخاب کنیم؟

پارکت و کاغذ دیواری مناسب را بر اساس سلیقه انتخاب کنیم؟

شاید بتوان برای انتخاب کاغذ و پارکت برای منازل بصورت سلیقه ای عمل نمود اما برای فضاهای اداری و تجاری همه چیز متفاوت خواهد بود و نمیتوان از سلیقه برای انتخاب استفاده نمود.

انتخاب کاغذ دیواری ساده ارزان قیمت یکی از بی دردسرترین و راحت‌ترین راه‌های زیبایی منزل و ایجاد فضایی دلنشین است. مزیت کاغذ دیواری‌های ساده در این است که به آسانی با هر طرح و رنگ و نوع دکوراسیونی ست می‌شود به همین منظور شما می‌توانید کاغذ دیواری متناسب با سلیقه خود را انتخاب، خریداری و در کمترین زمان ممکن توسط یک نصاب آن را نصب کنید و از زیبایی آن لذت ببرید.

استفاده از کاغذ دیواری‌ ساده و شیک برای پذیرایی نه تنها سبب ایجاد گرما و روح بخشیدن به فضای شما می‌شود بلکه جهت استفاده بر روی دیوارهایی که در کنار یکدیگر قرار گرفتند و برای یکی از آنها از کاغذ دیواری طرح دار و یا گل دار استفاده شده بسیار کارآمد هستند علاوه بر این معمولا طرح‌های ساده در هر زمینه‌ای از اشیا، لباس، پوشاک تا دکوراسیون منزل هیچ گاه از مد نمی‌افتند و مانند طرح‌های شلوغ خسته کننده نیستند.

همچنین از آن جایی که در این نوع کاغذ دیواری‌ها از طرح‌های ساده و محو استفاده شده، طیف رنگی بسیار متنوعی داشته و دست شما برای انتخاب یک کاغذ دیواری شیک و زیبا بسیار بازتر است.  در خصوص نصب کاغذ دیواری نیز این نوع کاغذ دیواری‌ها به دلیل داشتن طرح ساده‌تر برش راحت‌تر و دور ریز کمتری دارند.

 چگونه پارکت و کاغذ دیواری مناسب انتخاب کنیم؟

متراژ، نور گیر بودن و یا نبودن فضا، وسایل موجود و همچنین کلاسیک و یا مدرن بودن دکوراسیون میباشد. شما باید این موارد را در هنگام انتخاب کاغذ و پارکت در نظر بگیرید و سپس بر اساس آنها بهترین گزینه را انتخاب و خریداری کنید.  متراژ ساختمان یکی از عوامل تاثیر گذار در انتخاب و خرید کاغذ دیواری و پارکت میباشد و با توجه به آن بیشتر راه را رفته اید و بهترین انتخاب را خواهید داشت.برخی از ساختمان ها متراژ بالا و برخی دیگر متراژ کمی دارند که کاغذ دیواری و پارکت های به کار رفته در هر یک میتواند بر اساس متراژ متفاوت باشد.اگر متراژ ساختمان شما بالا میباشد میتوانید از پارکت ها و کاغذ دیواری های با طرح های شلوغ استفاده کرده و  محدودیتی نخواهید داشت همچنین در انتخاب رنگ نیز آزاد خواهید بود تا علاوه بر رنگ های روشن از رنگ های تیره نیز استفاده کنید. اما در فضاهای کوچک شما با محدودیت هایی مواجه خواهید بود و بایدکاغذ دیواری ها و پارکت هایی با طرح های کمتر و همچنین در رنگ روشن را انتخاب کنید تا کوچک بودن فضا را تا حدی جبران کند.

استادکار پارکت و کاغذ دیواری انتخاب کنیم؟

چگونه  پارکت و کاغذ دیواری انتخاب کنیم؟

 

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه