با استادکار خوب، بهترین ها را بساز

استاد کار خوب ، ساختمان عالی 

استاد کار ها وظایف مختلفی دارند و خدمات مختلفی را ارائه میدهند مثلا از یکی از خدمات استاد کاران ماهر میتوان به تعمیرات ساختمان و خدمات مربوط به داخل ساختمان اشاره کرد یکی از خدمات داخل ساختمانی استاد کاران  خدمات   نصب و تعمیر  وسایل داخل ساختمان است .

هرچه قدر استاد کار در انجام کار خود ماهر باشد ساختمان شما از نظر فنی و کیفی عالی خواهد بود به طوری که دیگر نیازی به تعمیرات و یا نصب مجدد نیست سامانه ی سلام استاد کار شرایطی را فراهم کرده است که استاد کاران  ماهر را  در زمینه  خدمات مربوط به ساختمان سازی جذب کند .

بنابر این اگر ساختمان شما نیاز مند تعمیر ویا نصب درب پارکینگ و مواردی از این قبیل بود نگران نباشید چون این سامانه با بهره گیری از بهترین استادکاران به شما دوستان عزیز کمک خواهد کرد تا نواقصات ساختمان شما برطرف گردد.

در سامانه ی سلام استاد کارشما با ثبت سفارش رایگان در این سامانه، چند پیشنهاد از استادکاران معتبر و متخصص منطقه خود دریافت می‌کنید.همچنین هزینه پیشنهادی استادکار منتخب‌تان را پس از اینکه کار به اتمام رسید، پرداخت خواهید کرد. در تمامی مراحل، از ثبت سفارش رایگان تا انجام کامل کار، تیم پشتیبانی و اجرایی سلام استادکار در کنار شماست

  • برخی از سوالات کاربران در مورد سامانه ی سلام استاد کار :

سامانه ی سلام استاد کار چگونه گار میکند ؟

نیاز های خود رو در هنگام ثبت سفارش به استاد کار مربوطه ی شهر خود توضیح میدهید و استاد کار شروع به خدمات رسانی میکند 

سامانه “سلام استادکار” یک سامانه محتوا محور و خدمات محور است که عمده محتوای با کیفیت خود را از طریق تیم کارآزموده با تخصص و تحصیلات بالا تامین می کند و در نظر دارد با تهیه بانک اطلاعات از استادکاران حوزه ی صنعت ساختمان برآن است در تأمین فرصتهای مناسب و عادلانه و به دور از سوء استفاده های دلال مآب، در عرصه کار و فعالیت استادکاران مجرب، گامی بردارد تا کارفرمایان بدون واسطه و هزینه ی اضافی امکان ارتباط گرفتن با آنها را داشته باشند چرا که هدف این سامانه فعال کردن و استفاده از ظرفیت جامعه در عرصه مهارتهای ساختمانی است

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه