استادکار تعمیرات آبگرمکن در شهر شما

تعمیر آبگرمکن دیواری در منزل

آبگرمکن گازی پر کاربرد ترین وسیله گرمایشی آب است، که از زمانهای قبل تا به امروز استفاده می شود. یکی از دلایلی که هنوز با توجه به روی کار آمدن پکیج و شوفاژ، از آبگرمکن استفاده می شود، هزینه تعمیر آبگرمکن نسبت به سایر وسایل گرمایشی هست. با گذشت زمان و کوچکتر شدن ابعاد خانه ها به جای نصب و تعمیر آبگرمکن گازی ایستاده و مخزن دار، از آبگرمکن دیواری و برقی استفاده می شود.

سرویس آبگرمکن دیواری شاید ساده به نظر برسد، اما به علت اینکه این دستگاه همزمان با آب و گاز کار می کند، عیب یابی آبگرمکن و تعمیرات آبگرمکن دیواری کار چندان راحتی نیست.

از این رو پیشنهاد می کنیم این خدمات تنها توسط تعمیرکار آبگرمکن را به متخصص بسپارید.

سرویس آبگرمکن شامل چه خدماتی است؟

سرویس آبگرمکن دیواری روی کارکرد بهینه و طول عمر قطعات دستگاه، تاثیر دارد. برای اینکه آبگرم حمام و آشپزخانه همیشه جریان داشته باشد، نگهداری از آبگرمکن الزامی است. خراب شدن آبگرمکن منازل یک مشکل جدی است که آسایش خانوار را سلب می کند. به محض اینکه با دمای آب مشکل پیدا کردید باید نسبت به عیب یابی و تعمیر آبگرمکن اقدام کنید. سرویس دوره ای از آسیب بیشتر به قطعات اصلی آبگرمکن جلوگیری کرده و با هزینه کمتری مشکل برطرف می شود. یک آبگرمکن دیواری از قطعات مختلفی تشکیل شده که البته اغلب این قطعات قابل تعمیر هستند. در صورت لزوم می توان قطعه معیوب را کاملا جایگزین کرد. اگر در زمینه تعمیرات لوازم خانگی تجربه ای ندارید با سرویس تعمیر آبگرمکن هوم سرویز تماس بگیرید.

تعمیرکار آبگرمکن چه خدماتی ارائه می دهد؟

  • تعویض رسوب گیرهای آبگرمکن
  • کنترل سیستم دودکش آبگرمکن
  • کنترل و بازدید مشعل آبگرمکن
  • بررسی پمپ و فشار آب و گاز و حرارت تولید شده در آبگرمکن
  • بررسی سلامت قطعات داخلی آبگرمکن

جستجو استادکار تعمیرات آبگرمکن در شهر شما

هزینه تعمیر آبگرمکن چقدر است؟

برای تعیین قیمت تعمیرات آبگرمکن لازم است تا آبگرمکن از نزدیک بررسی شود. موارد متعددی بر هزینه تعمیر آبگرمکن تاثیر دارند. هرگز برای کاهش هزینه تعمیر آبگرمکن دیواری اقدام به باز کردن آبگرمکن نکنید. اگر در این زمینه تجربه ای ندارید هر اقدامی می تواند خسارت بیشتری به همراه داشته باشد و هزینه بیشتری روی دست تان بگذارد. به همراه تعمیرات معمولا جرم گیری و رسوب زدایی آبگرمکن هم انجام می شود که مبلغ مضاعفی بر هزینه تعمیر آبگرمکن دارد. اگر مرتب از سرویس دوره ای آبگرمکن استفاده کرده اید دیگر نیازی به رسوب زدایی و اسید شویی محفظه آبگرمکن نیست. قطعاتی که باید تعویض شوند هم با توجه به قیمت قطعات، تعیین قیمت آبگرمکن می شود. دستمزد تعمیر آبگرمکن به عوامل زیادی ارتباط دارد همیار هوم سرویز قبل از شروع به کار، مبلغ نهایی را اعلام می کند در صورتی که مشتری بخواهد همیار قطعه جایگزین را خریداری کرده و به همراه فاکتور روی قیمت دستمزد محاسبه می کند.

هزینه سرویس آبگرمکن گازی متناسب با ایرادات و نیازمندی‌های آبگرمکن شما متفاوت است. برخی آبگرمکن‌ها نیازمند اسیدشویی هستند، برخی رسوب زدایی و در مواردی باید هر دو صورت بپذیرد. به طبع دستمزد سرویس آبگرمکن دیواری متناسب با نیازمندی‌های آبگرمکن مشتری، متفاوت خواهد بود.

بیشترین هزینه تعمیرات آبگرمکن ایستاده و دیواری مربوط به بخش سرویس آبگرمکن است. که شامل بررسی و رسوب گیری آبگرمکن می باشد. سایر هزینه های مربوط به قیمت تعمیر آبگرمکن ایستاده و دیواری بر اساس قطعات مورد نیاز به تعویض و اجرت همان قطعات محاسبه و اعلام می شود

 

جستجو استادکار تعمیرات آبگرمکن در شهر شما.

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه