معرفی استادکار تعمیر رادیاتور شوفاژ

‌‌‌‌یکی از سیستم‌های گرمایشی که در ساختمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی استفاده فراوانی دارد، سیستم حرارت مرکزی یا موتورخانه است. معمولا این دستگاه‌ها، آب را داغ می‌کنند و در لوله‌ها و رادیاتورها را به جریان می‌اندازند. رادیاتورها نیز از حرارت آب برای گرم کردن خانه استفاده می‌کنند و گرمایی یکدست، مطبوع و لذت‌بخش تولید می‌کنند.

امروزه در خیلی از ساختمان‌ها و آپارتمان‌ها و حتی واحدهای اداری و تجاری از موتورخانه یا شوفاژخانه استفاده می‌شود. البته در سال‌های اخیر با رونق گرفتن استفاده از پکیج‌های دیواری، رادیاتورهای پکیج نیز مورداستفاده قرار می‌گیرند؛ اما همان‌طور که رادیاتورها گرمای مطبوعی ایجاد می‌کنند، به سرویس و نگهداری مخصوص به خود نیاز دارند. اما وقتی رادیاتور پکیج خراب می‌شود باید از چه کسی کمک بگیریم؟ تعمیرکار رادیاتور پکیج در تهران از کجا پیدا کنیم؟ نمایندگی تعمیرات رادیاتور شوفاژ و پکیج در نزدیکی ما وجود دارد؟ اگر برای راه‌اندازی موتورخانه نیاز به سرویس رادیاتور پکیج داشتیم از چه کسی کمک بگیریم؟

اگر شما هم قصد تعمیر و سرویس رادیاتور پکیج و شوفاژ را دارید، ما به شما کمک می‌کنیم تا به بهترین متخصص تعمیر رادیاتور پکیج دسترسی داشته باشید.

‌‌‌‌‌ ‌‌‌ ‌

چه زمانی به تعمیرکار رادیاتور پکیج نیاز داریم؟

هر خانه‌ای که به موتورخانه و پکیج مجهز باشد رادیاتور نیز دارد. در واقع رادیاتور وسیله‌ای است که گرمای تولیدشده توسط شوفاژ و پکیج را به داخل خانه منتقل می‌کند. معمولا قبل از روشن شدن موتورخانه و پکیج در فصول سرد سال به خدمات سرویس رادیاتور شوفاژ و تعمیرات رادیاتور پکیج نیاز پیدا می‌کنیم و رادیاتورهای این دستگاه‌ها باید مورد بازبینی قرار گیرند تا عیب‌های آنها برطرف شود و بازدهی آنها افزایش یابد. اگر شما نیز قصد راه‌اندازی سیستم گرمایشی منزل را دارید برای سرویس رادیاتور شوفاژ و سرویس رادیاتور پکیج می‌توانید از یک تعمیرکار رادیاتور پکیج و شوفاژ بخواهید که دستگاه شما را سرویس و هواگیری کند.

‌‌‌‌‌ ‌‌‌ ‌

سلام استادکار برای تعمیر و سرویس رادیاتور شوفاژ چه خدماتی ارائه می‌کند؟

تقریبا هر خدمت مربوط به رادیاتورهای شوفاژ و پکیج را می‌توانید به‌صورت آنلاین از استادکار سفارش دهید؛ اما خدماتی که در استادکار بیش از هر چیزی ارائه می‌شوند عبارت‌اند از:

  • نصب رادیاتور پکیج و شوفاژ: لوله‌کشی شوفاژ و نصب رادیاتور شوفاژ و پکیج، بخشی از خدماتی است که می‌توانید از استادکار درخواست کنید.
  • سرویس کامل رادیاتور پکیج و شوفاژ: برای راه‌اندازی رادیاتور شوفاژ و پکیج در فصول سرد سال، بهترین کار این است که سرویس کامل رادیاتور پکیج و شوفاژ را انجام دهید تا خیالتان بابت جلوگیری از بروز هرگونه مشکل راحت باشد.
  • هواگیری رادیاتور پکیج و شوفاژ‌: گاهی وجود هوا در بین لوله‌ها و رادیاتور باعث می‌شود که رادیاتورها به‌خوبی گرم نشوند. بهتر است قبل از به جریان انداختن رادیاتور، هواگیری رادیاتور پکیج و شوفاژ را توسط سرویس‌کارهای حرفه‌ای استادکار انجام دهید.
  • اضافه کردن پره به رادیاتور شوفاژ: برای تغییر سایز رادیاتور شوفاژ می‌توان به آن پره اضافه کرد و یا پره‌های آن را کاهش داد.
  • تعمیر و تعویض شیر رادیاتور شوفاژ: شیر باز و بست جریان آب در رادیاتور به دلایل مختلف فرسوده و یا با مشکل مواجه می‌شود که می‌توان آن را تعمیر و یا تعویض کرد.
  • آب‌بندی بین پره‌ها: برای جلوگیری از آبریزی رادیاتور شوفاژ حتما باید محل اتصال پره‌ها و شیرهای رادیاتور آب‌بندی شود. این خدمات را نیز می‌توانید از تعمیرکارهای استادکار درخواست کنید.
  • تمامی خدمات مربوط به رادیاتور: خدمات استادکار برای سرویس رادیاتور به همین موارد ختم نمی‌شود، هر مشکلی که برای موتورخانه، پکیج و رادیاتورها پیش آمد، می‌توانید آن را توسط متخصصین استادکار برطرف کنید.
  • نصب و تعمیر حوله خشک‌کن : حوله خشک‌کن نیز نوعی از رادیاتور محسوب می‌شود که معمولا در سرویس حمام و رختکن نصب می‌شود. برای تعمیر یا نصب حوله خشک‌کن نیز می‌توانید از استادکار متخصص بخواهید.

‌‌‌‌‌ ‌‌‌ ‌

 

سفارش آنلاین تعمیر رادیاتور شوفاژ و پکیج از سلام استادکار چه مزیتی برای من دارد؟

  • پیدا کردن تعمیرکار رادیاتور در کمترین زمان: با کمک سلام استادکار به بهترین تعمیرکار رادیاتور شوفاژ و پکیج در محل خود دسترسی خواهید داشت و دیگر زمان خود را برای پیدا کردن متخصص هدر نمی‌دهید.
  • کمک گرفتن از تعمیرکارهای متخصص: تعمیرکاران معرفی‌شده در سلام استادکار همگی از بهترین سرویس‌کارهای رادیاتور شوفاژ هستند که در کمترین زمان ممکن به کمک شما خواهند آمد.
  • بالا بردن بازدهی موتورخانه و پکیج: با سرویس دوره‌ای رادیاتورها، می‌توانید بازدهی سیستم گرمایشی خود را بالا ببرید و توان آن را تقویت کنید.
  • جلوگیری از اتلاف انرژی: سرویس به‌موقع رادیاتورها نه‌تنها باعث جلوگیری از هدر رفتن انرژی می‌شود بلکه باعث کاهش هزینه‌ها نیز خواهد شد.
  • پشتیبانی استادکار: سلام استادکار با تیم پشتیبانی قوی خود، در تمام مراحل انجام خدمات همراه شماست تا از بروز هرگونه مشکل جلوگیری کند و خدمت مورد نظرتان با بالاترین کیفیت و امنیت انجام شود.

 

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه