بهترین استادکار نصب کرکره برقی در ایران

بهترین استادکار نصب کرکره برقی در ایران،درب کرکره ای یا کرکره برقی اتوماتیک را می توان یکی از ابزار هایی دانست که با وجود ساختار ساده اش توانسته در سهولت زندگی نقش مهمی ایفا کند. پیشرفت و حرکت انسان به سوی تکنولوژی باعث طراحی و ساخت دسته جدیدی از کرکره ها به نام درب برقی کرکره ای یا کرکره اتوماتیک گردید. درب کرکره ای در ایران تقریبا دارای سابقه ای حدود ربع قرن می باشد. در ابتدا کار با تبدیل کرکره های عادی به اتوماتیک شروع شد.

تیغه کرکره برقی

تيغه هاي عرض 60  ميليمتر براي درب های کرکره برقی کوچک تا مساحت 5 متر ، تيغه هاي 80 براي مساحت 20 متر و تيغه هاي 100 براي کرکره هاي بزرگ تا مساحت 40 متر مناسب هستند.همچنین در مورد پارکینگ بهتر است از تیغه های غضروف دار استفاده شود تا صدای کمتری هنگام حرکت داشته باشد.تیغه غضروف دار در بین مفصلهای خود دارای لاستیکهایی هستند که جلوی ایجاد صدا را میگیرند.مورد دیگری که باید به ان توجه کرد انتخاب موتور مناسب برای کرکره برقی ریموتی می باشد.

تیغه پل دار:

وجود پل در تیغه باعث می شود که اولاً صدا داخل تیغه کرکره برقی ایجاد نشود و همچنین قدرت تیغه کرکره برقی در برابر ضربات ، بیشتر شود. تیغه در مدل های بدون پل، تک پل و دو پل موجودند.

ضخامت گوشت تیغه:

اگر تیغه کرکره برقی گوشت کافی نداشته باشند در هنگام اکسترود کردن ( به یکدیگر متصل کردن) خوب جا نرفته و پس از مدتی کرکره کش می آید و تنها با یک ضربه به وسط کرکره، تیغه کرکره برقی از هم جدا می شوند.

تیغه تک جداره و دو جداره:

مسلماً اگر می خواهید کارتان کامل تر بوده و طول عمر بیشتری داشته باشد از تیغه دو جداره استفاده کنید.  در غیر این صورت می توانید از تیغه کرکره برقی تک جداره استفاده کنید.تیغه های دو جداره استحکام بیشتری نسبت به تک جداره دارند.

مقایسه درب اتوماتیک پارکینگ کرکره ای نسبت به نوع سنتی آن

  1. درب کرکره ای اتوماتیک به راحتی با ریموت یا گوشی باز و بسته می شود اما درب سنتی با فشار و کمک دست بالا و پایین می شود.
  2. اما درب کرکره ای پارکینگ دارای طراحی و رنگ های متنوعی هستند و گزینه های زیادی برای زیبایی نمای ساختمان می شود اما درب کرکره دستی تنها دارای یک طرح و چند رنگ محدود می باشد.
  3. درب اتوماتیک کرکره ای به راحتی قابل شستشو می باشد بدون اینکه از شفافیت و رنگ آن کاسته شود.
  4. درب کرکره برقی ضد سرقت بوده و غیر قابل نفوذ می باشد اما کرکره های دستی را می توان به راحتی بالا و پایین کرد.
  5. درب اتوماتیک کرکره ای دارای برق اضطرای UPS می باشد که در هنگام قطعی برق می توان کرکره را بالا و پایین کرد یا با کمک نیروی دست بالا و پایین کرد.

بهترین استادکار نصب کرکره برقی در ایران

چرا کرکره برقی برای درب پارکینگ انتخاب کنید؟

وقتی صحبت از امنیت اموال  شما می شود، باید مطمئن شوید که گزینه ای انتخاب کنید که از اموال شما محافظت کند. پس از تعطیلی کار ، می خواهید وارد پارکینگ خانه خود شوید بدون اینکه نگران خودروی خود باشید. همچنین نمی خواهید زمانی که به خانه برگشتید ، درب پارکینگ خراب باشد. به همین دلیل ما کرکره برقی ضد سرقت را به شما پپیشنهاد می کنیم که نه تنها امنیت اموال شما تضمین می شود بلکه در صورتی خرابی تنها با یک تماس کارشناس به سرعت در محل شما حضور پیدا می کند و در کمترین زمان مشکل شما را برطرف می کند.

مزایای درب کرکره ای پارکینگ

  • از فضای پارکینگ شما بهترین استفاده را می کند. در واقع برای باز و بسته شدن کرکره نیاز به فضای زیادی نیست.
  • ایجاد حس امنیت و رفاه برای ساکنین ساختمان
  • امکان باز و بسته کردن درب پارکینگ تنها با فشردن دکمه ریموت
  • کنترل درب پارکینگ با موبایل در صورت فراموشی یا گم کردن ریموت
  • کاهش صدا در هنگام باز و بسته شدن درب با استفاده از تیغه های آلومینیومی و فوم دار
  • تنوع در طراحی و رنگ و متناسب با طراحی و نمای ساختمان
  • در همه شرایط آب و هوایی قابل استفاده می باشد و دچار زنگ زدگی نمی شود.
  • در مصرف انرژی صرفه جویی می شود. تا 80% از ورود و خروج سرما و گرما به بیرون جلوگیری می کند.

نصب کرکره برقی در ایران

قیمت کرکره برقی در ایران

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه