استادکار نصب دوربین مداربسته با ضمانت

استادکار نصب دوربین مداربسته با ضمانت

سلام به همه ی همراهان سایت سلام استاد کار .

امروز می خواهیم شما رو با بهترین استادکار نصب دوربین مدار بسته آشنا کنم.

استادکار نصب دوربین مدار بسته کیست ؟

شغل دوربین مدار بسته یکی از مشاغل مهم و عالی در بازارکار امروز است که به دلیل استقبال گسترده افراد نسبت به نصب دوربین های مدار بسته از بازار کار عالی برخوردار می باشد.

طراحی و نصب سیستم های CCTV ( دوربین مدار بسته) با استفاده از امنیت ویدئویی کمک می کند تا از سرقت در هنگام ارائه یک محیط ایمن برای سازمان و پرسنل جلوگیری کند.

با در دسترس بودن اتصال به اینترنت با سرعت بالا، نظارت از راه دور و پخش ویدئویی مقرون به صرفه و قابل اعتماد در هر نقطه از جهان ممکن شده است.

 

جستجوی استادکار نصب دوربین مدار بسته در سلام استاد کار

 

روش نصب و راه اندازی دوربین مداربسته

DVR باید در یک مکان ایمن نصب شود جایی که در معرض گرد و غبار یا آب قرار نگیرد.

DVR همانند یک کامپیوتر گرما تولید می کند بنابراین اگر در تهویه مناسب قفسه بندی شود تهویه مناسب لازم است.
دسترسی به DVR باید به شدت توسط مدیریت کنترل شود.

اگر تصاویر در یک دادگاه مورد استفاده قرار گیرد ممکن است از طرف مدیریت افرادی را که توانستند به تجهیزات دسترسی داشته باشند به منظور حصول اطمینان از دادرسی درخواست کنند.
یک مانیتور باید با DVR نصب شود تا بتواند بینایی ضبط شده را مشاهده کند.
دوربین باید ثابت بماند و نباید لرزش، ضربه و یا حرکت دیگری که بر روی کیفیت تصاویر تاثیر بگذارد داشته باشد.
دوربین باید هرگز به طور مستقیم به نور خورشید یا نورهای قوی نگاه نداشته باشد زیرا شدت ممکن است یک نقطه دائمی در سطح حساس ایجاد کند و زخمهای سفید در نمایش ارائه شود.
دوربین هایی که در خارج از یک کسب و کار واقع شده اند نباید از عبور از گذرگاه ها جلوگیری کنند تا از حرکت غیرمجاز یا سرقت جلوگیری شود.

در نظر بگیرید که براکت های ضد تانکر را به تمام تجهیزات خارجی نصب کنید.
اطمینان حاصل کنید که دوربین برای مشاهده صحنه در همه زمان ها کافی است.

این ممکن است به معنای نصب چراغ های اضافی یا گلهای با وضوح بالاتر در چراغ های موجود باشد.
آگاه باشید که در زمان های مختلف روز، نور خورشید یا ماشین ممکن است مستقیما به لنز دوربین برسد. خیره شدن به طور قابل توجهی روی تصویر ویدئویی تاثیر می گذارد. بعد از نصب، کیفیت ضبط ها را در زمان های مختلف روز و شب برای اطمینان از کیفیت اطمینان حاصل کنید.

عوامل تأثیرگذار در قیمت تمام شده نصب دوربین مداربسته

همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره شد، عوامل مختلفی در هزینه نصب دوربین مداربسته موثر هستند. این عوامل عبارتند از:

محل نصب دوربین مداربسته (داخلی یا خارجی)

به طور معمول قیمت تمام‌شده نصب دوربین مداربسته داخلی به‌مراتب کمتر از دوربین‌های نصب شده در فضای باز می‌باشد. در محیط داخلی نیازی نیست که دوربین به ویژگی‌های خاص مانند مقاومت در برابر آب، رطوبت و تغییرات دمایی و مسائل دیگری از این دست مجهز باشد اما دوربین‌های خارجی باید با داشتن برخی ویژگی‌ها در مقابل آسیب‌ها بیرونی مقاوم باشند. همین ویژگی‌های اضافی است که باعث می‌شود بین این دو تفاوت قیمت ایجاد شود؛ بنابراین اگر مایل به نصب دوربین مداربسته خارجی باشید باید هزینه بیشتری را برای آن در نظر بگیرید.

کیفیت و رزولوشن تصویر دوربین مداربسته

بدیهی است که هرچه وضوح تصویر بیشتر باشد، کیفیت تصویر نیز بالاتر می‌رود و همین امر باعث بیشتر شدن هزینه‌ها می‌شود. کیفیت دوربین‌های مداربسته بین 720p تا 4K متغیر می‌باشد. دوربین‌های 4K تصاویری بسیار شفاف و قابل تشخیص ارائه می‌دهند. شما حین انتخاب وضوح تصویر دوربین‌ها باید به نیاز‌های خود توجه کنید. به طور مثال در مکان‌هایی مانند شرکت‌ها و یا بانک‌ها وضوح تصاویر باید بسیار بیشتر باشد تا در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی چهره افراد قابل تشخیص باشد.

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه