چرا استادکار خود را در سایت سلام استادکار جستجو کنیم ؟

سلام به همراهان همیشگی سایت سلام استادکار، استادکار ساختمانی کیست و چه خدمات ساختمانی را ارائه می دهد ؟

اﻧﺠﺎﻡ ﺩﺭﺳﺖ ﮐﺎﺭ ﻭ ﺭﺳﯿﺪﻥ ﺑﻪ نتیجه‌ی ﻣﻄﻠﻮﺏ، ﻫﻤﯿﺸﻪ لذت‌بخش اﺳﺖ. اﻣﺎ ﺩﺭ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﭘﺮﺷﺘﺎﺏ اﻣﺮﻭﺯﯼ، ﺯﻣﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﻣﺸﻐﻮﻝ ﺑﻪ اﻧﺠﺎﻡ ﮐﺎﺭﻫﺎﯼ مهم‌تر ﻫﺴﺘﯿﻢ، ﻧﻤﯽ‌ﺗﻮاﻥ ﺑﺎﺭ همه‌ی ﻣﺴﺎﺋﻞ ﺭا ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﺑﻪ ﺩﻭﺵ ﮐﺸﯿﺪ.ﺑﺮاﯼ ﻫﻤﯿﻦ ﺑﺎ ﺑﺮﺭﺳﯽ ﺗﻤﺎﻣﯽ ﺟﻮاﻧﺐ، ﺑﺎﯾﺪ اﺯ ﺩﯾﮕﺮاﻥ ﮐﻤﮏ ﮔﺮﻓﺖ. اﻣﺎ ﭘﯿﺪاﮐﺮﺩﻥ ﻓﺮﺩﯼ ﻣﺘﺨﺼﺺ ﻭ قابل‌اعتماد، ﺳﺎﺩﻩ ﻧﯿﺴﺖ.ﺑﺮاﯼ اﯾﻦ ﻣﻨﻈﻮﺭ ﺑﻪ ﮐﺠﺎ ﻣﺮاﺟﻌﻪ ﮐﻨﯿﻢ؟ ﺑﻪ ﭼﻪ ﮐﺴﯽ اﻋﺘﻤﺎﺩ ﮐﻨﯿﻢ؟ ﭼﻄﻮﺭ اﺯ ﻗﯿﻤﺖ ﺑﺎﺯاﺭ ﻣﻄﻠﻊ ﺷﻮﯾﻢ؟ ﻭ ﻫﺰاﺭاﻥ ﺳﻮاﻝ ﺩﯾﮕﺮ ﮐﻪ مشغله‌های ﺫﻫﻨﯽ ﺭا ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻣﯽ‌ﮐﻨﻨﺪ.ﻣﺎ ﺧﻮاﺳﺘﯿﻢ ﺭﻭﺵ ساده‌تر، ﺳﺮﯾﻊ‌ﺗﺮ ﻭ ﻣﻄﻤﺌﻦ‌ﺗﺮ ﺑﺮاﯼ ﯾﺎﻓﺘﻦ ﻣﺘﺨﺼﺺ ﻫﺮ ﮐﺎﺭﯼ ﺭا ﺑﻪ ﻣﺮﺩﻡ ﺟﺎﻣﻌﻪ ﻣﻌﺮﻓﯽ ﮐﻨﯿﻢ ﺗﺎ ﺑﺎﻋﺚ ﺷﻮﺩ به‌جای ﺁﻧﮑﻪ ﻣﺸﻐﻮﻝ ﺑﻪ حل‌و‌فصل ﺩﻏﺪﻏﻪ‌ﻫﺎﯼ ریزودرشت ﺧﺎﻧﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ، ﺑﺮاﯼ ﺧﻮﺩ ﻭ خانواده‌شان ﺯﻣﺎﻥ ﺑﮕﺬاﺭﻧﺪ.

چرا استادکار خود را در سایت سلام استادکار جستجو کنیم ؟

استادکار و تعمیرات لوازم آشپزخانه

رسیدگی به کارهای خانه از نظافت و شستشو گرفته تا تعمیر لوازم منزل و نگهداری از تاسیسات جزء کارهایی است که هم به زمان زیادی نیاز دارد و هم تخصص و توانایی فردی. بنابر اعلام سلام استادکار، خیلی از افراد به دلیل مشغله‌های فردی سعی می‌کنند کارهای خود را به متخصصان خدمات منزل و خدمات ساختمان بسپارند تا با خیال راحت روی کارهای خود تمرکز کنند. معمولاً در این مواقع سعی می‌کنند از دوستان آشنایان پرس‌وجو کنند و فردی را برای انجام کارهای خود انتخاب کنند. گاهی نیز از اطراف محل زندگی خود به دنبال مراکز تأسیساتی و نمایندگی تعمیرات می‌گردند.

اما وقتی نتوان از راه‌های همیشگی متخصص پیدا کرد چه‌کار باید بکنیم؟ در این مواقع اپلیکیشن خدماتی استادکار به شما کمک می‌کند تا کارهای خود را هوشمندانه مدیریت کنید و با انجام کارها توسط متخصصان، بیشتر وقت خود را به خانواده اختصاص دهید. اگر تابه‌حال نام اپلیکیشن استادکار به گوشتان نخورده و از امکانات آن مطلع نیستید، بهتر است این مطلب را دنبال کنید.

 

سلام استادکار چه خدماتی ارائه می‌کند؟

خدمات سلام استادکار شامل بسیاری از خدمات مربوط به ساختمان، منزل، خودرو، سلامت و آموزشی در محل موردنظر شما می‌شود. درواقع به کمک سلام استادکار لازم نیست به مراکز خدماتی مراجعه کنید و دنبال متخصص و تعمیرکار باشید بلکه تمامی این افراد با یک سفارش اینترنتی از طریق وب‌سایت سلام استادکار به محل موردنظر شما می‌آیند و کار را برایتان انجام می‌دهد.

نظافت منزل و ساختمان، تعمیر لوازم منزل، تعمیر لوازم آشپزخانه، تعمیر و نگهداری تأسیسات سرمایشی و گرمایشی، لوله‌کشی آب و گاز ساختمان، خدمات برق‌کاری، الکتریکی و الکترونیکی، تدریس خصوصی پایه‌های تحصیلی، تدریس خصوصی موسیقی، خدمات پزشکی و پرستاری، خدمات تعمیر و سرویس خودرو، کارواش سیار و… تنها گوشه‌ای از خدمات استادکار هستند.

به‌طورکلی استادکار بیش از ۲۵۰ خدمت ارائه می‌کند که تمامی این کارها توسط متخصص‌ها و شرکت‌های معتبر خدماتی انجام می‌گیرد.

چطور از سلام استادکار استفاده کنیم؟

همانطور که گفتیم، سلام استادکار سایت سفارش خدمات منزل، ساختمان و خودرو است. برای اینکه بتوانید از این سایت استفاده کنید، قبل از هر چیزی می‌توانید وارد سایت سلام استادکار را شوید. البته از سایت استادکار هم می‌توانید برای ثبت‌نام و ثبت سفارش استفاده کنید.

بعد از اینکه در سلام استادکار ثبت‌نام کردید، کار و خدمت مورد نظر خودتان را جستجو کنید؛ مثلاً ممکن است به لوله‌کشی ساختمان یا تعمیر آبگرمکن احتیاج داشته باشید. به صفحه مربوط به آن خدمت وارد می‌شوید. دکمه ثبت سفارش را که بزنید، از شما سوالاتی پرسیده می‌شود که به پیدا کردن متخصص مناسب برای شما کمک می‌کند. مثل اینکه مدل وسیله‌ای که خراب شده چیست، چه مشکلی برای دستگاه به وجود آمده و از این موارد. هر اطلاعاتی که فکر می‌کنید به درد متخصص‌ها و تعمیرکارها می‌خورد را در اختیارشان قرار می‌دهید. البته اگر از مشکل سر درنمی‌آورید، می‌توانید از مشاوره و کارشناسی رایگان متخصص‌های استادکار استفاده کنید. در آخرین مرحله تاریخ و ساعتی که دوست دارید متخصص به محل مورد نظرتان مراجعه کند را تعیین می‌کنید. در نهایت آدرس را انتخاب می‌کنید و سفارش را نهایی می‌کنید.

در این مرحله موتور هوشمند استادکار وارد کار می‌شود و متخصص‌های مرتبط با خدمت موردنظرتان را به شما معرفی می‌کند. اطلاعات سفارش شما به اپلیکیشن متخصصان استادکار می‌رود و آنجا متخصصانی که در نزدیکی محدوده شما هستند درخواست شما را قبول می‌کنند و به شما قیمت نهایی می‌دهند. شما نیز می‌توانید متخصصان را با توجه به نظرات مشتریان قبلیشان بررسی کنید و یک نفر را برای انجام کارتان انتخاب کنید. البته انتخاب متخصص را هم می‌توانید بسپرید به استادکار تا بر اساس الگوریتم‌های خاص باتجربه‌ترین و یا ارزان‌ترین متخصص را برایتان انتخاب کند.

تعمیرکار خودرو

استادکار در کدام شهرها فعال است؟

سایت سلام استادکار در حال حاضر در شهر تهران ،کرج، اردبیل ، گیلان و …  فعالیت می‌کند و قصد دارد با توسعه مناسب زیرساخت‌ها، کار خود را به شهرهای دیگر کشور نیز گسترش دهد. اگر ساکن تهران هستید می‌توانید به استادکار تهران، کرج ، اردبیل و، گیلان و…. می‌توانید به سلام استادکار مراجعه کنید.

امیدوارم از اینکه به سلام استادکار اعتماد می‌کنید و انجام کارهایتان را به استادکاران حرفه‌ای می‌سپارید، لذت ببرید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه