عیب یابی و چگونگی تعمیر کولر آبی در ایران

شاید سال‌ها پیش که هنوز زمین آن‌قدر گرم نشده بود، خنک کردن خانه‌ها کار راحت‌تری بود. مخصوصاً در معماری ایرانی که با استفاده از بادگیرها، حوض‌های آب و دیوارهای کاهگلی، خانه‌ها همیشه خنک و مطبوع بود؛ اما در سال‌های اخیر با گرم شدن زمین و با تغییر سبک معماری، خنک کردن خانه‌ها نیاز به وسایلی کمکی مانند کولرهای آبی دارد. با نزدیک شدن به فصل گرما یکی از کارهای ضروری برای خنک کردن خانه، راه‌اندازی و سرویس کولرهای آبی است. با انجام این کار، هر وقت حس کردیم که هوای داخل خانه گرم است، می‌توانیم با روشن کردن کولر، دمای هوا را تنظیم کنیم و از هوای مطبوع و خنک در فصول گرم لذت ببریم.

عیب یابی و چگونگی تعمیر کولر آبی در ایران

اما وقتی تصمیم به راه‌اندازی کولر آبی می‌گیریم، اولین سؤالی که ذهن ما را مشغول می‌کند این است که از کجا سرویس‌کار کولر آبی پیدا کنیم؟ تعمیرکار کولر آبی در نزدیکی من وجود دارد؟ وقتی کولر جدیدی می‌خریم و نیاز به نصب کولر در پشت‌بام و تراس داریم از چه کسی کمک بگیریم؟ نمایندگی تعمیرات کولر آبی کجاست؟ حتی در فصل‌های زمستان که نیاز به جمع‌آوری کولر آبی داریم، چطور باید سرویس زمستانه کولر آبی را انجام دهیم؟ اگر شما هم تصمیم به سرویس و تعمیر کولر آبی دارید، اگر به دنبال تعمیرکار کولر آبی در غرب، شمال، شرق و جنوب تهران هستید، ما به شما کمک می‌کنیم زودتر به خواسته خود برسید.

چه زمانی به تعمیرکار کولر آبی نیاز داریم؟

معمولاً قبل از آغاز فصل گرما و روشن کردن کولرهای آبی، باید سرویس سالانه کولر آبی انجام شود. برای راه‌اندازی مجدد کولر در سال جدید، باید پوشال‌ها، پمپ آب، تسمه و بخش‌های مختلف کولر آبی مورد بازبینی قرار بگیرند و در صورت نیاز تعویض یا تعمیر شوند تا کولر آبی منزل شما بتواند با بالاترین راندمان ممکن مسئولیتش را انجام داده و هوای خنکی را در خانه به جریان بیندازد. با اتمام فصل گرما هم می‌توانید سرویس زمستانه کولر را انجام بدهید تا عمر این وسیله افزایش پیدا کند. اگر هم قصد نصب کولر آبی در تراس و یا پشت‌بام خانه را دارید، باز هم به یک نصاب کولر آبی نیاز خواهید داشت. خدماتی که معمولاً برای نصب، راه‌اندازی و سرویس کولرهای آبی نیاز داریم عبارت‌اند از:

  • نصب : اگر قصد نصب کولر آبی در بالکن خانه را دارید و یا اگر تصمیم به نصب کولر آبی در پشت‌بام گرفته‌اید، بهتر است از یک متخصص و نصاب کولر کمک بگیرید.
  • سرویس : برای سرویس کامل کولر آبی می‌توانید از کمک سرویس‌کار کولر آبی بهره ببرید. تعویض پوشال، روغن کاری موتور و پمپ، بررسی کف کولر برای سوراخ نبودن، تعویض قطعات پلاستیکی مربوط به آبرسانی پوشال‌ها همگی جز کارهایی است که در زمان سرویس کولر آبی باید به آن توجه کنید.
  • تعمیر قطعات : گاهی با تعمیر قطعات کولر آبی، مشکل کولر به‌راحتی حل می‌شود. معمولا ممکن است به تعمیر پمپ کولر آبی، تعمیر موتور کولر آبی، تعمیر دینام کولر آبی و یا حتی تعمیر کف کولر آبی نیاز پیدا کنید.
  • تعویض قطعات : برخی مواقع قطعات کولر قابل تعمیر نیستند و باید تعویض شوند. استادکار در تعویض برزنت کولر، تعویض کف کولر آبی، تعویض پوشال کولر آبی، تعویض پولی کولر آبی و همچنین تعویض یاتاقان، تعویض پروانه، تعویض تسمه، تعویض بلبرینگ و تعویض دریچه کولر آبی در کنار شما خواهد بود.
  • برق‌کشی و سیم‌کشی : کولرهای آبی با استفاده از نیروی برق کار می‌کنند و درنتیجه بخش برقی کولر هم یکی از نکاتی است که باید مورد بررسی قرار بگیرد. برای انجام کارهای برقکشی کولر و سیم کشی کولر آبی هم می‌توانید روی استادکار حساب کنید.
  • مشکلات مربوط به نشتی : برای راه‌اندازی، باید لوله‌کشی آب کولر آبی انجام شود و درصورتی‌که از کولر شما آب چکه می‌کند، باید برای رفع نشتی کولر آبی وارد عمل شوید.
  • سرویس جمع‌آوری کولر آبی در زمستان: با شروع فصل سرما کارهایی مثل تخلیه آب کولر، باز کردن شلنگ کولر و کشیدن روکش بر روی کولر باید انجام شود تا کولر آماده گذر از فصل زمستان شود.

عیب یابی و چگونگی تعمیر کولر آبی در ایران

سلام استادکار چه خدماتی درزمینه‌ی راه‌اندازی و سرویس کولر آبی ارائه می‌کند؟

شما می‌توانید تمام خدمات مرتبط با تعمیرات کولرهای آبی را از متخصصان سلام استادکار بخواهید؛ خدمات قابل‌ارائه توسط متخصصان سرویس کولر آبی استادکار عبارت‌اند از:

  • نصب روی پشت‌بام، بالکن و تراس
  • تعمیر پوشالی، پرتابل، سلولوزی و رومیزی
  • تعمیر پمپ آب کولر، تعمیر دینام کولر و تعمیر موتور
  • سیم پیچی موتور و دینام
  • تعویض پوشال و تعویض برزنت
  • تعویض بلبرینگ، تسمه، یاتاقان و پروانه
  • لوله‌کشی آب کولر و رفع نشتی کف کولر، عایق‌کاری کف و تعویض کف کولر آبی
  • سیم‌کشی و برق‌کشی
  • سرویس کامل و سرویس جمع‌آوری کولر آبی در زمستان

البته سرویس‌های کولر آبی سلام استادکار تنها به این موارد خلاصه نمی‌شود و شما می‌توانید تمام مشکلات و نیازهای کولر آبی خودتان را با استفاده از توانایی‌های تعمیرکار کولر آبی استادکار برطرف کنید. متخصصان استادکار، توانایی تعمیر و سرویس انواع کولر آبی آبسال، سپهرالکتریک، ارج، لورچ، آزمایش، پارس، الکترواستیل، اسنوا و تمامی برندهای موجود در بازار را دارند. پس با خیال راحت می‌توانید تعمیر کولر آبی پرتابل، تعمیر کولر آبی سلولوزی و تعمیر کولر آبی آبسال و ارج و… هر مدل کولر آبی را به متخصصان سلام استادکار بسپارید.

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه